Subject: Re: Intsu küla sidetrassi paiknemise kooskõlastamine 49 Imavere - Viljandi - Karksi-Nuia tee suhtes
From: Karl-Eric Mäemurd <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 3 Dec 2024 17:03:07 +0200

Heade soovidega

Karl-Eric Mäemurd

Projekteerija

AllSpark OÜ | www.allspark.ee <http://www.allspark.ee/>

+372 5693 4322 | [email-masked]

Suur-Sõjamäe 50a, 11415 Tallinn

  _____

From: Karl-Eric Mäemurd
Sent: Tuesday, December 3, 2024 5:02 PM
To: [email-masked] <[email-masked]>
Subject: Intsu küla sidetrassi paiknemise kooskõlastamine 49 Imavere -
Viljandi - Karksi-Nuia tee suhtes

Tervist,

Tahame kooskõlastada 2023. aastal rajatud trassi, sellel ajal toimusid 49
Imavere - Viljandi - Karksi-Nuia tee kinnistute piiride ümberjoonistamised
ning Loime kinnistuga (89901:001:2639)  jäi see toppama omanike rohkuse
tõttu. Algne kooskõlastus ning ka taaskooskõlastus on manuses. Eesmärk on
kooskõlastada uute kinnisute IKÕd ning seadustada need Enefitile
sidetrassidena; seetõttu on manuses ka kõige värskem teostusjoonis, IKÕde
praegused plaanid koos kooskõlastuse taotlusega, mida soovime
Transpordiametiga sõlmida.

Heade soovidega

Karl-Eric Mäemurd

Projekteerija

AllSpark OÜ | www.allspark.ee <http://www.allspark.ee/>

+372 5693 4322 | [email-masked]

Suur-Sõjamäe 50a, 11415 Tallinn

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.